من شرمندم!!!!
 
خودت بيا تو،تا ببيني چه خبره!!
یک شنبه 19 شهريور 1398برچسب:, :: 22:38 ::  نويسنده : كيميا
اول از همه سلام. دوم اين كه من واقعا عاشق همه تونم كه با نظراتتون شرمندم كردين. به خدا يك ساعت داشتم جيغ ميزدم وقتي اومدم و ديدم 40 تا نظر دارم!!! من واقعا خوشحال و شرمندتون شدم. ببخشيد اگه دير به دير ميام و نميرسم كه بهتون سر بزنم،به خدا خيلي سرم شلوغه ولي قول ميدم جبران كنم. همتون رو يه دنيا دوست دارم.يه دنيا نه يه هزارتا كهكشان!!

نظرات شما عزیزان:

شایان
ساعت20:32---24 بهمن 1391
سلام دوست دارم با وبلاگت تبادل لینک کنم خیلی وبلاگ خوشگلی داری اگر با تبادل لینک موافقی بیا تو سایت من

منتظرتم


.:.:.* خانوم بلا *:.:.
ساعت12:45---30 آذر 1391
تو دلداری چو من دیوانه داری/تو مجنونی چو من بی خونه داری/ شب یلدا مرا دعوت کن ای دوست / اگه تویخچالت هندونه داری.......

.:.:.* خانوم بلا *:.:.
ساعت8:09---7 مهر 1391
چه خوش خیال است .....
فاصله ها را می گویــم
به خیالش تو را از من جدا کرده...
نمیداند که جای تو امن است
این جا میان قلبم
یه سری به من بزن عزیزم


پسر 14ساله // شیطون
ساعت15:16---6 مهر 1391
سلام سلامی به آش و رشته که با روش داغ نوشته دوستت دارم فرشته
سلامممممم
وبلاگت خیلی جالبه خوشم آومد
امیدوارم وبلاگت بهتره دیروز بشه
به منم سر بزن اگه تبادل لینک هستی منو با اسم جوک خنده دار لینکم کن بگو تا منم لینکت کنه
منتظرمااااااااااااا


خانوم بلا
ساعت17:44---31 شهريور 1391
راستی منو لینک کن
منم لینکت کردم


mahboobeh
ساعت23:39---19 شهريور 1391
واه ایناچه حرکتیه عزیزم؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. اينجا ميتونين نظرتون رو در مورد همه چيز بگين. پس سريع برين و نظر بدين. منتظر نظراتتون هستم. دوستون دارم.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 37906
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 112
تعداد آنلاین : 1